КП “Київський метрополітен” організував екскурсію по пункту телеуправління на станції метро “Дорогожичі”, де охочі ознайомилися зі структурою підземки і з роботою чергових по станції.
Станція “Дорогожичі” була обрана недарма, адже вона вважається однією з найбільших. Відкрита вона була в 2000 році на 40-річчя Київського метрополітену. Спочатку її хотіли назвати “Метробудівська”, але потім передумали і нарекли ім’ям району. Зараз станція включає в себе 10 поверхів і 230 службових приміщень.
На кожній станції метрополітену працює 15 служб, включаючи найголовніші – службу тяги і службу руху (готують маршрути для машиністів). Дуже важливим інструментом підтримки порядку в метро є відеоспостереження. Так, на “Дорогожичах” встановлено два великих екрани, які відображають 18 камер. Спостереження за пасажиром ведеться відразу після того, як він зайшов до приміщення з вулиці або вийшов з вагона. Черговому по станції видно майже кожен крок пасажира, адже камери розміщені скрізь – починаючи від входу і закінчуючи центральним залом з посадочними платформами. Одним з найнебезпечніших місць на станції вважається гребінка ескалатора.
У разі небезпеки чергова збільшує потрібний екран, оповіщає пасажирів про заходи, а потім застосовує необхідні заходи. Так, якщо біда сталася на ескалаторі, чергова відключає механізм, а при появі правопорушника відразу повідомляє міліцію. Всі відеофайли зберігаються мінімум 3 тижні. Глава прес-служби метрополітену Наталія Макогон розповіла, що зараз проводяться інвестиційні конкурси для поліпшення системи відеоспостереження та сигналізації в метро.
Також працівники станції ознайомили відвідувачів з пультом управління чергової, пристроєм контролю проходу в тунель і розповіли про бюро знахідок метрополітену.