За останній рік у киян змінилася культура споживання. Якщо раніше переважна більшість робила великі закупки на тиждень і більше, то тепер більше роблять одноразових покупок.
Про це йдеться у результатах дослідження динаміки купівельної поведінки Shopper Trends 2015, повідомляє Економічна правда.
Крім того, кияни почали слідкувати за цінниками, зокрема, 57% киян знають ціни на всі товари і слідкують за їх зміною. У зв’язку зі зростанням цін кияни частіше купують акційні товари (18%) та товари першої необхідності ( 31%). Найохочіше кияни купують товар, де дві одиниці пропонується за ціною однієї.
Протягом року кияни почали менше споживати свіжих продуктів (м’ясо, риба та овочі), витрати на ці продукти скоротилися на 26%.
Джерело: Українська правда