Перед Новим роком всі ми підбиваємо підсумки, загадуємо бажання і пишемо списки справ, які хочемо виконати в прийдешньому році. Щоб всі мрії збулися, необхідно скласти правильний wish-list.
- Проаналізуйте торішні бажання
Швидше за все, ви загадували бажання і в минулому році. Згадайте всі цілі, які ставили перед собою і проаналізуйте, що ви втілили в життя, а чому не судилося збутися. Подумайте, чому: можливо мета була нереальною, або просто ви не настільки сильно цього хотіли? Можливо щось заважало? У будь-якому разі, перед тим, як писати новий список бажань, обов’язково проаналізуйте старий.
- Встановіть дедлайни
У кожної мрії повинен бути “термін виконання”. Для більшої чіткості і структурованості бажань встановіть час, який можете витратити на реалізацію задуманого. Вказуйте приблизно місяць або хоча б сезон, коли мрія повинна збутися.
- Правильно сформулюйте мету
Можна звичайно написати в списку “хочу заробляти 15000 євро щомісяця”, але наскільки реальним буде втілення цього завдання? У такому випадку подумайте, чим би ви хотіли займатися, щоб наблизитися до заробітку своєї мрії, оцініть свої здібності і шанси. Чим більш реально і правильно ви сформулюєте бажання, розбивши його на кілька етапів, тим швидше ви отримаєте те, про що мріяли спочатку. І так, іноді для досягнення мети потрібно трошки більше часу, ніж 365 днів. Але ви все ж постав собі дедлайн, щоб не було шансів розслаблятися.
- Напиши список
Перевірено: бажання набагато краще і швидше збуваються, якщо є письмове підтвердження їх задумки. Тому не полінуйся скласти письмовий wish-list: запиши по пунктах все, що тобі хотілося б здійснити в новому році. Не забудь вказати все: і відпочинок на Гоа, і пошуки нової роботи, і можливо навіть створення сім’ї.
- Розставте пріоритети
Не забувайте, що здійснити все одночасно навряд чи вийде, тому виберіть з усього списку найважливіші та першочергові саме для вас завдання і виділіть їх яскравим маркером. Таким чином завжди перед очима будуть справи, які потрібно вирішити в першу чергу. Всі інші бажання можете записати в порядку зменшення їхньої важливості. Так ви завжди будете знати, з чого почати.
Джерело та фото: tochka.net