Сьогодні на пленарному засіданні Київської міської ради депутати утворили Департамент з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (КМДА). За відповідний проект проголосували 102 депутатів.
Відповідний проект рішення передбачає створення підрозділу, який буде здійснювати функції з реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону; реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання осіб.
Виконання рішення потребуватиме додаткових фінансових витрат із міського бюджету. Орієнтовна сума видатків по загальному та спеціальному фондах становить 51,6 млн грн.
Відповідний Департамент покликаний реалізовувати повноваження, передані в процесі децентралізації влади та перерозподілу повноважень між центральними органами виконавчої влади та місцевою владою у сфері реєстрації.
До слова, на запитання “Вечірнього Києва” – Що треба зробити в першу чергу, щоб кияни відчували себе у безпеці? – 23 % наполягають на тому, що у столиці необхідно впровадити чіткий облік людей, що приїжджають у столицю на заробітки.