Вже більше місяця на бульварі Тараса Шевченка, від центру в сторону проспекту Перемоги, триває реконструкція проїжджої частини, яку в останній раз капітально ремонтували 36 років тому. Водії втомилися від заторів, але кажуть, що під враженням від крутої техніки і працездатності робітників. “Проїхати, звичайно, – пекло, особливо коли перекрили відразу дві смуги руху, але хлопці тут працюють практично цілодобово, навіть у свята! Це гідно поваги”, – каже таксист Володимир. “Я такої техніки взагалі в Києві не бачив, тільки закордоном! Сподіваюся, наші страждання з проїздом компенсує якість дороги”, – вторить йому киянин Михайло Ленський.
ЦИФРИ БУДІВНИЦТВА. У “Київавтодорі” запевняють, що чекати кінця “пекла” залишилося недовго – роботи, які обійдуться в 72 млн грн, закінчать до 20 травня (раніше планувалося до 27 травня, але дорожники запевняють, що встигнуть все зробити на тиждень раніше). Тут з’явиться сучасне асфальтобетонне покриття, яке не буде просідати і тріскатися протягом мінімум семи років! Замінять також освітлення, на тротуарі покладуть плитку і відреставрують ковану чавунну огорожу вздовж бульвару.
Уже готовий відрізок від пр. Перемоги до вул. Володимирській, площею 15 тис. кв. м. За словами головного спеціаліста виробничо-технічного відділу “Київавтодор” Богдана Мусурівського: “Було покладено два шари асфальтобетону, встановлені розвантажувальні плити і замінені 140 люків з 208. Відремонтують також понад 9 тисяч кв. м тротуару. Там, де був асфальт, покладемо тротуарну плитку”.
Виконує роботи турецька фірма, яка в минулому році виграла тендер на реконструкцію бульвару Шевченка. Тому і техніка працює сучасна, незвична для ока киян.
НЕДОЛІКИ. Зараз ремонтні роботи підійшли впритул до Хрещатика. Перекрити довелося відразу дві смуги, залишивши тільки одну для проїзду. Звичайно ж, при повороті на бульвар і вздовж нього – величезні затори. “Раніше за 10 хвилин на маршрутці можна було проїхати весь бульвар, а тепер за півгодини і до “Університету” не доїдеш”, – нарікає киянка Галина Турко. “Чому не робити ремонт вночі, коли дороги порожні?” – Дивується водій Михайло Назаров. Однак в “Київавтодорі” запевняють, що ремонтували б і вночі, якби не скарги киян. “На початку квітня мешканці будинків по бульвару Шевченка звернулися в поліцію зі скаргою на шум від техніки. Після цього роботи вночі не ведуться”, – пояснюють в “Київавтодорі”.
“МИ СТАРАЄМОСЯ”. Самі робочі небагатослівні, кажуть лише, що харчуються сухпайками і приїхали з різних регіонів України – Вінниця, Суми і Житомир. За їх словами, саме трудомістке – це заміна старих люків і водостоків, які вже давно відслужили свій термін. “Роботи багато. Намагаємося встигнути в термін. Добре, що на вулиці ще не дуже спекотно. Водії, які стоять в заторах, часто сваряться, особливо, коли бачать, що ми сідаємо на перекур. Але ми намагаємося, адже потрібно все швидко зробити і якісно”, – каже нам робочий Володимир.
Десятки ремонтників дійсно працюють, не покладаючи рук. Готують очищену дорогу до укладання асфальту, ремонтують бордюри, міняють люки, гарантують стару огорожу для фарбування. “Знаєте, затори у нас завжди під час ремонту, але часто бачиш, як мляво його ведуть, часом взагалі нікого на розритому ділянці, просто знак об’їзду стоїть, – сказав “Сегодня” один з водіїв. – А тут любо дорого подивитися! Не повірите, я готовий навіть дякую сказати цим трудягам, хоч і повзу в цій тягучці кожен день”.
Джерело: Сегодня