Більше двох з половиною тисяч автомобілів марки продані в Україні з початку року.
За підсумками перших п’яти місяців поточного року на українському ринку було зареєстровано 22 430 продажів нових легкових автомобілів, що на 62% більше ніж за аналогічний період минулого року, повідомляє асоціація Укравтопром. З січня по травень рівень автопродажів стабільно демонстрував позитивну динаміку щодо показників 2015 року. Так, січневий приріст споживчої активності на ринку нових легкових авто склав 23%, лютневий – 44%, березневий – 117%, квітневий – 86%, а травневий – 49 відсотків. При цьому сумарна частка продукції вітчизняного автопрому в продажах за цей період перебувала в межах 10-11 відсотків.
Найбільшу частку на ринку з початку року – 12% впевнено зайняли автомобілі японської марки Toyota, яких було продано 2 592 шт. Такий результат Toyota в 2,2 рази перевищив минулорічний. Другий за популярністю на українському ринку за минулий період стала французька марка Renault, її результат – 2 151 проданих авто. Свій результат річної давності Renault покращила на 97 відсотків.
Автомобілі марки Volkswagen вибрали 1 840 покупців, які і забезпечили цьому німецькому бренду третє місце на ринку нових авто. Приріст продажів Volkswagen щодо 2015 року склав 130 відсотків. Skoda зайняла четверту сходинку з показником 1 273 авто. (+ 75% до аналогічного періоду минулого року). Замикає ТОП-5 зимово-весняного сезону 2016 року автомобілі марки Nissan – 1 254 шт. (+ 26% до АППГ). А звання найпопулярнішого автомобіля на українському ринку за підсумками продажів з початку року належить Toyota RAV4, за яку своїми гаманцями проголосували 807 покупців.
За підсумками перших п’яти місяців поточного року на українському ринку було зареєстровано 22 430 продажів нових легкових автомобілів, що на 62% більше ніж за аналогічний період минулого року, повідомляє асоціація Укравтопром. З січня по травень рівень автопродажів стабільно демонстрував позитивну динаміку щодо показників 2015 року. Так, січневий приріст споживчої активності на ринку нових легкових авто склав 23%, лютневий – 44%, березневий – 117%, квітневий – 86%, а травневий – 49 відсотків. При цьому сумарна частка продукції вітчизняного автопрому в продажах за цей період перебувала в межах 10-11 відсотків.
Найбільшу частку на ринку з початку року – 12% впевнено зайняли автомобілі японської марки Toyota, яких було продано 2 592 шт. Такий результат Toyota в 2,2 рази перевищив минулорічний. Другий за популярністю на українському ринку за минулий період стала французька марка Renault, її результат – 2 151 проданих авто. Свій результат річної давності Renault покращила на 97 відсотків.
Автомобілі марки Volkswagen вибрали 1 840 покупців, які і забезпечили цьому німецькому бренду третє місце на ринку нових авто. Приріст продажів Volkswagen щодо 2015 року склав 130 відсотків. Skoda зайняла четверту сходинку з показником 1 273 авто. (+ 75% до аналогічного періоду минулого року). Замикає ТОП-5 зимово-весняного сезону 2016 року автомобілі марки Nissan – 1 254 шт. (+ 26% до АППГ). А звання найпопулярнішого автомобіля на українському ринку за підсумками продажів з початку року належить Toyota RAV4, за яку своїми гаманцями проголосували 807 покупців.
Джерело:auto.bigmir.net