Нове дослідження показало, що завдяки соціальним мережам люди починають харчуватися більш здорово.
Як зазначають вчені з Бірмінгемського університету, соціальні мережі змушують людей змінювати гастрономічні звички і дотримуватися правильного харчування не стільки тому, що вони усвідомлюють користь овочів і фруктів, а більше тому, що публікації про такий тип харчування з’являються в новинах дедалі частіше і люди починають вважати, що це соціально прийнятно.
Як передає Digital Journal, люди ідентифікують себе з певною демографічною або соціальною групою і повторюють ті дії, які найчастіше вчиняють представники цієї групи.
У ході експерименту дослідники виявили, що загальноприйнята соціальна норма чинить потужний вплив на вибір продуктів харчування. Учасникам дослідження розповіли про вигадане соцопитування, результати якого показали, що більшість людей щодня їдять фрукти та овочі. Потім добровольцям запропонували підкріпитися й обрати або легкі та здорові, або висококалорійні закуски.
Розуміючи, що більшість людей харчується правильно, учасники експерименту частіше обирали виноград або огірки, ніж печиво або чіпси.
Джерело: nv.ua