В Україні запрацював сайт-каталог компаній та ЗМІ, у якому можна перевірити їх лояльність до україномовного споживача. Усі охочі можуть здійснити пошук підприємств, які ведуть бізнес українською мовою, та поскаржитися на ті, що цього не роблять.
Фото: uamodna.com
Buy cheap and genuine Windows 7 product key |
Windows 7 Ultimate ISO download |
Windows 7 Product Key Generator For 32&64 Bits |
Windows 7 Product Key Online Store |
Windows 7 Ultimate SP1 Product Key Sale |
Windows 7 Key |
Get Free Newest Windows 7 Product Key |
Windows 7 Product Key for 32bit/64bit Updated 2016 |
Microsoft Office 2010 Professional Plus 14 serial key dowload |
Windows 7 Professional Download ISO Free Download |
windows 10 education key
windows 10 enterprise mak
office 2010 key
windows 7 key sale
windows 10 home-key
windows 10 education
windows 10 pro key
office 2016 key
windows 10 key
office 2013 key
windows 10 home edition
windows 7 key
windows 10 activation key
Сервіс своєрідного онлайн-каталогу бізнесів, що надають інформацію про товари чи послуги українською або порушують права україномовного споживача, відтепер доступний у тестовому режимі. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook Роман Матис, засновник і керівник ініціативи “И так поймут”.
Як зазначено на сайті, користувач може:
Перевірити лояльність конкретної компанії, скориставшись пошуком за назвою.
Знайти україномовне підприємство, яке надає потрібні йому послуги, здійснивши пошук за сферою діяльності.
Долучитися до ініціативи, самостійно додаючи інформацію про певний бізнес до бази.
«У підсумку цей ресурс допомагатиме українцям віддавати свої гроші лише тим компаніям, які поважають україномовних та надають інформацію про свої твари і послуги українською. Запрошую всіх долучитися до наповнення каталогу, це може робити кожен, хто зареєструється в системі. Порушникам ми продовжимо писати скарги та звернення і є в мене передчуття, що #перемога не за горами», – пообіцяв Роман Матис.
Нагадаємо, «И так поймут» – це громадська ініціатива, яка займається моніторингом та забезпеченням дотримання права україномовного споживача на отримання вичерпної й повної інформації про продукт чи послугу, що надає підприємство. Як метод впливу, організатори використовують листи-вимоги до компанії, публічне висвітлення реакції, у разі ігнорування – антипіар бренду та заява у службу захисту прав споживача, позов до суду.
– See more at: http://tvoemisto.tv/news/biznes_pereviryat_na_loyalnist_ukrainomovnym_kliientam_81895.html#sthash.JnFleG3r.dpuf