Американські компанії займають перші п’ять місць у рейтингу найдорожчих брендів у світі.
Такі дані оприлюднила консалтингова фірма Brand Finance.
При цьому на першу позицію вийшла інтернет-компанія Google, вартість бренду якої збільшилася за минулий рік майже на чверть і досягла $ 109,47 млрд, пише «Інтерфакс-Україна»
Бренд Apple подешевшав приблизно на 27%, до $ 107,141 млрд, у результаті чого він опустився на друге місце в рейтингу.
На третьому залишився інтернет-рітейлер Amazon.com, вартість бренду якого оцінюється в $ 106,396 млрд.
Телекомунікаційна компанія AT&T подорожчала до $ 87,016 млрд, і піднялася до четвертого рядка списку.
На п’яте місце з четвертого опустилася Microsoft, незважаючи на те, що вартість бренду зросла більш ніж на 13% — до $ 76,265 млрд.
Джерело: hromadske.ua