Дослідники вивчили відеозаписи, на яких були об’єкти, які потрапляли в поле зору 5 дівчаток і 3 хлопчиків у віці від 8 до 10 місяців. Відео було записано на камери, що прикріплювалися до голів дітей. Вони носили їх в середньому 4,4 години. Камери включали ті, хто сидів з дітьми. Вчені зосередилися на кадрах, де діти брали їжу. Всього вони отримали 917 207 таких кадрів. У кожному кадрі було по 5 об’єктів. У загальній складності об’єктів виявилося 745. Потім фахівці проаналізували слова дітей.
Виділяють “перші” іменники, що з’являються у 50% дітей до віку 16 місяців, “ранні” іменники, які знають 50% дітей у віці 30 місяців, і “пізні” іменники, засвоювані пізніше. “Перші” іменники включають такі слова, як стіл, стілець, чашка, ложка, тарілка. Дослідження показало: існував тісний кореляція між “першими” іменниками і об’єктами, які потрапляли в поле зору дітей.