У світі існує багато свят, які люди відзначають, виходячи зі своєї приналежності до тієї чи іншої соціальної групи – День пенсіонера, День боса, День закоханих, День підприємця… Нещодавно цей список поповнився ще одним святом – Міжнародним днем клієнта. На відміну від дат, століттями обростаючих традиціями, День клієнта тільки ще починає завойовувати популярність у світі.
Вперше він відзначався 19 березня 2010 року. Мета цього свята для виробників товарів та послуг у різних сферах – залучення нових і заохочення постійних клієнтів. У цей день власники бізнесу у всьому світі мають можливість висловити вдячність своїм споживачам, віддячивши їх за співпрацю. Як саме – кожен вирішує сам: це можуть бути сувеніри, маленькі подарунки, знижки або проведення акцій та святкових заходів.
Ініціаторами появи цього свята стали підприємці Росії та Литви. Але починання дуже швидко поширилося по всьому світу. Його підтримали десятки великих і дрібних компаній, підприємців всіх рівнів і торгових центрів у Європі та Америці. «Має ж бути день, коли ми можемо подякувати своїм клієнтам за те, що вони у нас є!», – кажуть самі підприємці.
Радимо підприємцям сьогодні подякувати своїм цінним клієнтам!
Міжнародний день клієнта
19 Березня 2014 11:11
Джерело:
7days-ua.com