Московський патріархат витратив на свою рекламу в Україні вражаючу суму

23 Серпня 2018 16:47

Серед політиків найбільше грошей за джинсу виклав Віктор Медведчук і партія “За життя”, з якою його пов’язують

Джинса – це прихований піар, який ЗМІ подають як звичайну новину. Саме вона може у повній мірі стати лакмусовим папірцем для рейтингу цинізму українського політичного суспільства. Тотальна більшість замовних матеріалів в інтернет-виданнях за липень припала на УПЦ Московського патріархату і партію “За життя”. 

Як передає НАРОДНА ПРАВДА, про це пише “24 канал“.

50% з них стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви.

42% джинси були політичними, 8% стосувалися комерційних компаній.

Основні замовники онлайн джинси серед політичних персон і партій: “За життя” і Медведчук – 30%, Юлія Тимошенко й Олег Ляшко – 7%, Борис Філатов й Анатолій Гриценко – 6%.

https://narodna-pravda.ua/2018/08/23/moskovskij-patriarhat-vitrativ-na-svoyu-reklamu-v-ukrayini-vrazhayuchu-sumu/