З 28 березня у Центрі надання адміністративних послуг розпочато прийом заяв та пакетів документів щодо розташування тимчасової споруди відповідно до Комплексної схеми, а також паспорту прив’язки тимчасової споруди, повідомили УНН у прес-службі Департаменту містобудування та архітектури КМДА.
Дозвільний центр здійснюватиме реєстрацію цих документів та подання їх та/або їх копій до Департаменту містобудування та архітектури для подальшого опрацювання.
Заступник директора департаменту містобудування та архітектури – начальник Служби містобудівного кадастру Андрій Вавриш зазначив: “Департамент розглядатиме подані заяви з вузького кола питань, таких як відповідність комплексній схемі розміщення тимчасових споруд, наявність містобудівних умов та обмежень, аналіз діяльності за попередні роки. А от питання кому даються дозволи, кому ні – це завдання виконавчого органу і цей шлях відбувається через створену комісію”.
Для реєстрації документів, потрібно подати до Дозвільного центру роздруковану заявку та схему прив’язки у масштабі 1:500.
Оформити заявку підприємці можуть через спеціально створений веб-портал розміщення тимчасових споруд (веб-портал ТС), що інтегровано у міську інформаційно-аналітичну систему “Містобудівний кадастр Києва” (http://mkk.kga.gov.ua).
При виникненні будь-яких питань при оформленні заяв, за консультацією чи допомогою можна звернутися до спеціаліста у Дозвільному центрі, який допоможе сформувати заявку.
“Ми також ініціюємо створення громадської ради при комісії, яка надаватиме їй свої пропозиції та зауваження стосовно поданих документів. Таким чином до процесу прийняття рішень будуть залучені всі – і представники влади, і громадськість, і фахівці”, – додав Андрій Вавриш.