У Києві оновлюють п’ять станцій швидкісного трамвая. Але киян це не радує, а обурює, адже деякі зупинки відкривалися після капремонту всього кілька років тому. “Сьогодні” розбиралися, в чому сенс чергового ремонту.
В КМДА повідомили, що до осені будуть реконструйовані станції “НАУ”, “Площа Перемоги”, “Політехнічна” та “Польова”, а на “Гната Юри” закінчать капремонт. Це при тому, що на станціях “Польова” і “Політехнічна” ремонт проводився два роки тому, на інших – в 2010-2014 роках, що теж порівняно недавно. Тоді кожна станція отримала свіже оформлення, навігацію і підйомники.
Черговий ремонт станцій швидкісного трамвая включає те, що вже було зроблено раніше. А саме: ремонт систем електропостачання, заміну покриття та скляних навісів на платформах, оновлення покриття парапетів платформ для зручності маломобільних груп населення, ремонт підземних переходів.
Зараз рух трамваїв зупинено по всьому швидкісному через ремонт на аварійному Борщагівському шляхопроводі, трамваї обіцяють повернути в кінці вересня. Ми пройшлися по лінії швидкісного від “Старовокзальної” до “Польової”. Будівельники демонтують рейки, а для заїзду спецтехніки зняли огорожу вздовж шляхів.
“Рейки на окремих ділянках зношені. Робимо заміну. Нові рейки ставимо з протишумовими накладками, щоб трамвай не гуркотів”, – розповів “Сьогодні” Сергій Литвинов, в. о. гендиректора КП “Київпастранс”.
Такі ж рейки ми побачили на станції “Площа Перемоги”. Там теж реконструкція. Робочі зняли плитку з платформ і змінюють освітлення.
На “Старовокзальній” ремонт був проведений раніше. Але так і не дороблений. Тут до сих пір не добудована платформа, люди змушені підніматися по уламках будматеріалів. В окремих місцях провалилася плитка під трамвайним полотном.