Центри надання адміністративних послуг міста Києва продовжують спрощувати процедуру надання адміністративних послуг і робити їх максимально доступними для громадян.
Для полегшення життя батькам новонароджених дітей центрами надання адміністративних послуг міста Києва надається комплексна послуга при народженні дитини.
Наразі, у центрах надання адміністративних послуг міста Києва можна оформити свідоцтво про народження дитини, а також отримати додатковий комплекс послуг: зареєструвати місце проживання новонародженої дитини; оформити державну допомогу при народженні дитини.
Для отримання комплексної послуги Вам необхідно подати наступні документи:
– медичний документ, виданий закладом охорони здоров’я, який підтверджує факт народження дитини;
– паспорти обох батьків та їх присутність;
– документ, що посвідчує походження дитини від батька (свідоцтво про шлюб або заява матері і батька, або заява матері);
– квитанція про сплату адміністративного збору за реєстрацію місця проживання;
– заява про державну реєстрацію народження;
– заява про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини;
– заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг (із зазначенням реквізитів відкритого соціального особового рахунку в банківській установі).
Загальний строк надання комплексної послуги становить не більше 18 днів.
Поєднання вказаних послуг у комплексну послугу при народженні дитини зменшує обсяг документів, необхідних для її оформлення, та мінімізує кількість відвідувань центру.