Мер Києва Віталій Кличко віддав зі столичного бюджету понад мільярд гривень компанії “Еко-Буд-Трейд” з орбіти “смотрящєго” Дениса Комарницького на будівництво ділянки Окружної дороги довжиною менше двох кілометрів.
Про це KV стало відомо з сюжету журналіста Євгена Куксіна, опублікованому на його YouTub-каналі.
За словами журналіста, будівництво 1,8 км Окружної дороги в Києві на даний момент обходиться платникам податків у більш ніж мільярд гривень.
Цю ділянку – від вул. Богатирської до вул. Маршала Рокосовського – київська влада, по словам журналіста, намагається побудувати з 2001 року. Проте, за його даними, роботи рушили з місця у 2014 році, коли на будівництва з бюджету міста було виділено 400 млн гривень. Але, попри обіцянки Кличка, ані у 2017, ані у 2018 році ділянку не було добудовано.
“Призвище Денис Комарницький мало відійти у небуття разом з від’їздом Леоніда Черновецького. Саме за його часів він був депутатом Київради і заступником мера. Насправді ж структури, близькі до Комарницького, змогли стати ледь не центром бюджетних грошей вже за період Кличка. Бо ж київська влада без проведення тендерів віддала “Еко-Буд-Трейду” 359 млн грн вказаної окружної дороги і понад 440 млн грн на будівництво Подільсько-Воскресенського мосту”, – заявив журналіст.
Причому, за його словами, вже в лютому минулого року Київська міськдержадміністрація (КМДА) видала розпорядження про збільшення вартості будівництва до 1,125 млрд гривень. Куксін окремо наголосив, що підписав документ заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, адже мер у цей час був у відрядженні.
“Треба сказати, що Віталій Володимирович не дурень, адже прямо зараз саме це будівництво и саме це зростання в ціні є предметом кримінального розслідування, де прямо йдеться про штучне підвищення ціни з метою привласнення 800 млн гривень”, – підкреслив журналіст.
Він зазначив, що гроші було виділено компанії, пов’язаної з Комарницьким, попри встановлені факти відмивання грошей цією ж фірмою при будівництві Подільсько-Воскресенського мосту.
“Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту також під увагою правоохоронців. Бо “Еко-Буд-Трейд” отримала гроші на будівництво без тендерів. А далі ця компанія передає будівництво іншій компанії, а та в свою чергу робить так само. Результатом цього так званого “пінг-понгу” є той факт, що згідно з закритих аналітичних записок КМДА метро на Троєщину може з’явитися не раніше 2035 року. І тут важливе слово – “може”, – резюмував Євген Куксін.