Про це повідомляє Depo.Київ з посиланням на Telegram-канал Лиса правда by Kuksin.
Причиною продовження терміну реконструкції шляхопроводу за майже 2 мільярди з бюджету є введений урядом карантин.
От тільки карантин було введено після їзди Кличка квадроциклом в новорічному вбранні. Тоді прес-служба КМДА чомусь назвала цю процесію урочистим відкриттям відремонтованого мосту.
Нагадаємо, 15 грудня на нещодавно відбудованому Шулявському мосту упали три опори освітлення. Згодом було демонтовано ще шість опор, щодо яких виникли сумніви. Відповідно, була знята і контактна мережа для електротранспорту, тому був призупинений рух тролейбусів мостом.
У Кличка винним в аварії назвали підрядника, який давав гарантію на міст у 50 років і має все полагодити власним коштом.
Головний підрядник будівництва Шулявського шляхопроводу Андрій Якусевич заявив, що кияни самі винні в падінні стовпів на Шулявському мосту, оскільки їздять по не зданому в експлуатацію об’єкті.
30 грудня на Шулявському мості з’явились нові стовпи, а 31 грудня на шляхопроводі відновили тролейбусну лінію.
Довідка: Шулявський шляхопровід збудували у 1960-х роках. У 2000-х роках під ним сталося кілька пожеж.
27 лютого 2017 року міст частково обвалився.
Конкурс на визначення проєкту ремонту та сам ремонт супроводжувались низкою скандалів.
Для вибору підрядника КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва” оголосило тендер, на який свої заявки подали чотири компанії, дві з яких не допустили до конкурсу.
Перемогла у тендері фірма “Північно-український будівельний альянс”, яка входить до корпорації “Укрбуд” Максима Микитася.
За інформацією “Схем”, офіційним власником компанії “Північно-український будівельний альянс” є Андрій Якусевич, який, згідно з сайтом Верховної Ради, – помічник народного депутата Максима Микитася. Поштова адреса фірми збігається з фактичною адресою компанії “Укрбуд Девелопмент”. Сам Микитась вказував цю фірму у своїй власності у декларації за 2017 рік.
Реконструкція Шулявського моста почалася навесні 2019 року. Автомобільний рух по мосту було відновлено в кінці грудня 2019 року. Загальна вартість реконструкції розв’язки на початку робіт становила 830,12 млн грн, тривалість будівництва – 17 місяців. Пізніше влада Києва заявила про зростання вартості проекту через значні зміни до проектних рішеннях.
За даними Руху ЧЕСНО, вартість реконструкції шляхопроводу у 2020 році зросла до двох мільярдів гривень і може збільшуватися далі.