У Києві відзначили найкращу рекламу про євроінтеграцію

14 Березня 2015 09:30

Днями у Києві відбулась церемонія нагородження переможців конкурсу соціальної відеореклами на тему євроінтеграції.

Організатори конкурсу – фестиваль Molodiya Festival та проект «Сильніші разом» – кажуть, що метою конкурсу є ознайомлення людей з європейськими цінностями та утвердження необхідності євроінтеграції України.

Загалом, на фестиваль надійшло понад 50 робіт із усієї України. До фіналу потрапили 18. Прийом робіт тривав півтора місяці.

1 місце (8 000 грн) в конкурсі отримав Андрій Бут за роботу «Київ VS. ЄС»; 2 місце (5 000 грн) — Михайло Маслобойщиков за роботу «Технології»; 3 місце (3 000 грн) — Роман Майданюк за роботу «Є в кожному».

Спеціальна відзнака та сертифікат на 2 000 грн від посольства Великої Британії дісталась Сороковому Ростиславу та Петричковичу Роману за роботу «Statistics».

Другу відзнаку отримає автор ролика, котрий набере найбільшу кількість переглядів.

Канал для перегляду: www.youtube.com/channel/UCS1Tt2WTqWAw2vHCnigLFdw/videos.

«Для нас вже не є сюрпризом висока якість робіт, що надходять. Хочеться, щоб нас дивували влучністю помічених проблем в українському суспільстві, які гальмують нашу інтеграцію до європейської спільноти. Хочемо бачити більше робіт, які б продумувались режисерами не тільки з позиції постановки питання, а й з боку конструктивних пропозицій вирішення тих чи інших проблем, що уповільнюють наш розвиток», — каже один з організаторів Ігор Мельник.

Конкурс пройшов за фінансової підтримки посольства Великої Британії та посольства Швеції в Україні.

В журі – заступник Посла Великобританії Мартін Дей, кінокритик Володимир Войтенко, редактор «Європейської правди» Сергій Сидоренко, музикант Олександр Положинський, актор театру «ДАХ» Максим Демський, режисер Дмитро Сухолиткий-Собчук, голова Seed Forum Ukraine Foundation Дмитро Подолєв, письменник Олександр Михед та президент Міжнародної громадської організації CinemaHall Ілля Свідлер.

KINO-КОЛО

Джерело: Соцпортал