«Битва титанів-2014»: трактори

14 Жовтня 2014 18:00

agravery.com

agravery.com

В рамках «Битви титанів», що відбулася наприкінці вересня в Київській області на полях Групи компаній «ТАК», пройшов тест-драйв понад десяти тракторів. Аграрії отримали змогу детально ознайомитися з технікою Case IH, Fendt, CLAAS, Versatile, ХТЗ, модернізованими «Кіровцями». Окрім демонстрації на майданчиках, на трактори чекали випробування в реальних умовах з ґрунтообробними агрегатами, посівними комплексами та бункерами-перевантажувачами зерна.

Case IH

Офіційний дилер американського виробника — «Тайтен Машинері Україна» — представив флагман модельного ряду тракторів — гусеничний Quadtrac 600 (заголовне фото). На сьогодні це найпотужніша пропозиція на ринку. В режимі максимального навантаження титан поля, який з цього року доступний і українським аграріям, видає 669 к. с. Джерелом енергії є 12.9-літровий двигун FPT Cursor 13.

Трактор призначений для роботи з широкозахватними ґрунтообробними агрегатами: плугами, боронами, глибокорозпушувачами, культиваторами, а також для транспортування бункерів-перевантажувачів зерна. Для цього він має високопродуктивну гідравлічну систему (216+211 л/хв.), потужний тяговий брус з максимальним навантаженням в 22,5 т, GPS-навігацію для систем точного землеробства.

Інша особливість — гусеничний хід. Чотири незалежні рушії забезпечують максимальне тягово-зчіпне зусилля й плавність роботи. Поставлений на гусениці, трактор, який без баласту важить небагато-немало 24,6 т, менше ущільнює ґрунт (у порівнянні з колісним аналогом Steiger), до того ж може раніше виходити в поле та працювати до пізньої осені.

Оператор сидить у високо піднятій кабіні. Велика площа скління забезпечує огляд на 360 градусів. Окрім оглядовості, на високому рівні й комфорт роботи.

agravery.com

agravery.com

Fendt

Агробудівельний альянс «АСТРА» провів польову демонстрацію трактора Fendt 936 Vario.

Ключовою особливістю машини є безступінчаста коробка передач Vario, яка не має аналогів у світі. На відміну від традиційних «коробок», що містять більше тридцяти шестерень, у Vario їх всього чотири пари. КПП забезпечує високий коефіцієнт корисної дії трансмісії як у важких польових умовах, так і під час транспортування. Максимальна швидкість — 60 км/год. (!) — досягається при «економних» 1900 об./хв. На економію пального працює й двигун нової концепції Deutz серії TCD. З 7.8 л робочого об’єму інженери «зняли» 366 к. с.

agravery.com

agravery.com


На трактор встановлюється нова кабіна, що відповідає найвищим вимогам до безпеки і комфорту оператора. Показник рівня шуму не перевищує 70 дБ. Концепція 3-точкової підвіски кабіни зводить до мінімуму вібрації. А Variocenter дає змогу інтуїтивно управляти всіма системами за допомогою джойстика, багатофункціонального підлокітника і сенсорного дисплея.

CLAAS

Інший титан поля — трактор-системний носій CLAAS XERION. Техніку німецького виробника в регіоні представляє компанія «Конкорд».

Флагман лінійки тракторів CLAAS має низку особливостей, які виділяють його серед конкурентів: потужний двигун, безступінчаста трансмісія з «максималкою» в 50 км/год., постійний повний привід з керованими осями, електронна система управління. Та головне — XERION об’єднує в собі можливості класичного трактора, багатофункціональність енергетичного засобу і тягову потужність трактора з шарнірно-з’єднаною рамою.

agravery.com

agravery.com


XERION випускається в трьох варіантах, які відрізняються розташуванням кабіни. XERION TRAC є базовим і оптимально підійде для використання як тягача. Кабіна при цьому розташована по центру. У варіанті TRAC VC кабіна гідравлічно повертається. Це, як і в енергетичного засобу, гарантує максимальну оглядовість навісного обладнання, що особливо важливо при косінні, мульчуванні, силосуванні. У варіанті SADDLE TRAC кабіна розташована над передньою віссю, в результаті чого позаду неї залишається місце для цистерн чи бункерів для внесення органічних добрив, іншого обладнання. Вантажопідйомність становить 23 т.

Донедавна на українському ринку були доступні «Ксеріони» серії 3000 (305—344 к. с.). На сьогодні пропонуються більш потужні моделі, у тому числі флагманська XERION 5000 з 12.5-літровим двигуном, що при максимальному навантаженні видає на гора 524 к. с.

Versatile

Альтернативу відомим на ринку брендам представило українське представництво канадського виробника Versatile. У виробничій лінійці компанії — моделі як класичної, так і шарнірно-з’єднаної компоновки потужністю 190—575 к. с. Трактори характеризуються простотою конструкції з використанням вузлів і агрегатів відомих виробників, збільшеним інтервалом технічного обслуговування, великими баками для пального. При цьому «Версетайл Україна» пропонує привабливі фінансові інструменти придбання.

На «Битві титанів» польовий тест-драйв пройшли моделі RC 280 та 2375.

agravery.com

agravery.com

Перша оснащується 8.3-літровим двигуном Cummins на 280 к. с. з повним електронним контролем роботи. Інтервал заміни масел — 500 мотогодин. Напівавтоматична трансмісія змінює передачі без розривання потоку потужності. Трактор оснащується гідросистемою із закритим центром і компенсатором тиску залежно від навантаження. Продуктивність насосу — 117 л/хв. Навантаження на навіску — 6800 кг. Як опція пропонується система автозчеплення. Ще одна характеристика машини — малий радіус повороту, що досягається за рахунок повороту не лише коліс, а й переднього моста.

Versatile 2375 — енергонасичений трактор з шарнірно-з’єднаною рамою. Під капотом — 10.8-літровий двигун Cummins потужністю 375 к. с. Перевірений роками силовий агрегат доповнюється надійною механічною КПП з трьома діапазонами швидкостей. Інженери оснастили машину системою фільтрування пального, потужними системами охолодження й очищення повітря, гідросистемою з керованою реакцією, що важливо для тривалої роботи під високим навантаженням. На витривалість та ефективність трактора працюють також міцна рама і унікальна конструкція мостів зі зниженою передачею.

agravery.com

agravery.com

ХТЗ

Харківський тракторний завод представив кілька новинок, серед них — трактор моделі 17221-21. Машина оснащується ярославським двигуном ЯМЗ-238М на 240 к. с. і на сьогодні є найпотужнішою пропозицією заводу.

agravery.com

agravery.com

Трактор зберіг основні конструктивні особливості «170-ї серії», включаючи шарнірно-з’єднану раму, модернізовані двохмісну кабіну та 16-швидкісну КПП з перемиканням передач без розривання потоку потужності. Встановлюються удосконалена гідравлічна система, посилена навіска з крюковими захватами і колеса більшого діаметру. Все це, як результат, підвищило ефективність машини. Так, до 40 км/год. зросла транспортна швидкість, до 20 т — вантажопідйомність причепів і напівпричепів, розширився перелік знарядь для агрегатування, включаючи посівні комплекси.

Крім розширення лінійки, на заводі активно працюють над фінансовими інструментами для просування продукції на ринку. На сьогодні виробник пропонує нові машини у лізинг на 5 років під символічну ставку в 1%. Працює програма трейд-ін. В обмін старого трактора на новий завод готовий компенсувати від 50 до 100 тисяч гривень.

agravery.com

agravery.com

«Бравалюр»

Виробник з Чернігова, відомий боронами «Корвет», пропонує нове життя легендарним «Кіровцям» — К-700А і К-701. Капітальний ремонт передбачає заміну застарілих двигунів ЯМЗ-240 сучасними силовими агрегатами Renault, DAF чи Volvo. Таким чином потужність трактора можна збільшити до 420 к. с., а з нею — продуктивність і економічність. Остання складає до 35% порівняно з двигунами родом із Радянського Союзу. Залежно від побажань клієнта та його гаманця виробник готовий встановити більш зручну кабіну, спарені колеса, електронні системи контролю та багато чого іншого — список опцій включає кілька десятків позицій.

agravery.com

agravery.com