Журнал Vogue відзначив, що після подій Майдану українська індустрія моди пережила власну революцію — модним стало все Made-in-Ukraine.
“Нова хвиля патріотизму, здається, впливає на маркетинг найменш привабливого одягу: вовняні шкарпетки, які продають прямо на вулиці, гордо підписані “Зроблено у Житомирській області, Україна”, тоді як в’язані шапки за 3 долари прикрашені гербом країни, — пише Vogue. — Кожен другий лоток на базарі переповнено кольоровими вінками ручної роботи — традиційною українською короною з квітів. І, звісно, все це “Зроблено в Україні” — ця фраза стала містити у собі великий символізм та навіть сама по собі стала хештегом: на Instagram є вже понад 150 тисяч результатів товарів, від кавових горнят до обкладинок на паспорт”.
Та сама хвиля національної гордості докотилася і до високої моди, зазначає автор статті, наводячи за приклад вишиванки української дизайнерки Віти Кін чи виробників піжам Sleeper, які всіляко підкреслюють своє українське походження.
“[До революції на Майдані 2014 року] люди були більш нейтральними відносно українських товарів, — цитує видання стиліста та журналіста Олю Жижко. — Але зараз люди пишаються. Наприклад, наразі стало важливим підтримувати українських фермерів та купувати їх товари навіть на дорогих ринках, або підтримувати українських дизайнерів інтер’єрів замість Ikea. Нашій економіці зараз важко, і одне стало ясно: ми, клієнти, мусимо інвестувати у марки Made-in-Ukraine, які повинні ставати все успішнішими”.
Раніше Vogue назвав Київ “найкрутішим місцем для шопінгу в Європі”
В американському виданні з’явився огляд десяти місць української столиці, які варто відвідати модникам
Модний оглядач Ліана Сатенштайн написала статтю про десятку кращих місць для шопінгу в столиці України. Автор колонки розповіла і про елітні бутики в центрі столиці, і про секонд-хенді на станції метро “Лісова”.
“Не затримуйтеся в районі Маре в Парижі. Забудьте вулицю Бонд в Лондоні. Коли захочеться європейського шопінгу – вирушайте до Києва!”- написала Сатенштайн.