З метою підвищення ефективності взаємодії з громадськістю, створення додаткових можливостей для відкритого спілкування з керівництвом та оперативного вирішення проблемних питань у ПАТ «АК «Київводоканал» удосконалили графік прийому громадян Головою правління-генеральним директором Товариства та його заступниками.
Так, у новій редакції оптимізовано час прийому, а також збільшено кількість відвідувань – якщо раніше зустрітися з керівництвом можна було раз на місяць, тепер прийом громадян буде здійснюватися щотижня.
Детальніше з повним графіком можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Київводоканалу vodokanal.kiev.ua у рубриці «Споживачам – прийом громадян».
Крім того, у зазначеній рубриці щотижня розміщуються статистичні дані щодо опрацювання звернень від громадян: основні проблемні питання, які хвилюють людей, а також територіальний розподіл по місту Києву.
Нагадаємо, відділ громадських зв’язків Громадської приймальні ПАТ АК «Київводоканал» щоденно у робочий час (з 8:00 до 17:00, понеділок – п’ятниця) відповідає на телефонні звернення на гарячу лінію 280-57-57 (в середньому 35 звернень/скарг у день) та обробляє заявки «Контактного центру м. Києва 1551» (в середньому 25-35 у день).
Особистий прийом громадян керівництвом ПАТ «АК «Київводоканал» здійснюється за попереднім записом у громадській приймальні. Консультаційна підтримка: Інна Дорофеєва тел.: 280-57-57, моб.: (067) 538-34-29.